środa, 3 czerwca 2015

notka powitalna nr 2

   Baadummtss! Bum trutum badass! Siema, ludzie jestem Natalia, ale będę się podpisywać 'Ava'. Jestem nową pisarką na blogu, btw mam 14 lat :D Dzieciuuuuuch i jestem starsza od tego ( < ) zielonego stwora o trzy miesiące.  Mieszkam w Przemyślu, który jest ciemnogrodem i nikt nie wie gdzie to jest chodzę do gimbazy oraz przyjaźnię się z 1 autorką tego bloga-Sarą. Moje imię miało pozostać tajemnicą FBI idiotko!
   Jeśli was to choć trochę zainteresuje, nie nie interesuje nas to Natalio, to poczytajcie sobie trochę o mnie. No więc tak:
-przede wszystkim moim uzależnieniem jest czytanie książek.
Zapomniałaś o innych czynnościach seksualnych kochana :D To mój drugi, lepszy świat. * (dlatego też postanowiłam spróbować swoich sił w pisaniu bloga);
-jestem troszkę dziwna, (czyt. BARDZO POWALONA) a przynajmniej tak sądzi siedząca obok mnie Sara, która lubi w dupę tak poza tym; TO TAKŻE MIAŁO POZOSTAĆ TAJEMNICĄ FBI!!
-urodziny obchodzę 27 lipca (ale to chyba was nie obchodzi xd); to po kiego fajafusa to piszesz ha ha
-interesuje mnie fantastyka (wampiry, wilkołaki, etc.); i KRAKENY
-kocham takie seriale jak "Teen Wolf", "The Walking Dead" i "Misfits" <3. a ja lubię jak to niektórzy nazywają "szatańskie chińskie bajki", jestem mangozjebem bicz
No, to chyba by było na tyle - nie jestem zbyt ciekawą osobą.
    Reasumując (chociaż nie ma co reasumować xd możemy przecież podsumować moje twórcze wypowiedzi) zapraszam do czytania naszego bloga każdego fana wilkołaków.
    Do zobaczenia w drugim rozdziale mojego autorstwa! Pierwszy będzie moimi wypocinami spisanymi na rolce srajtaśmy ;-;
                                                                                                  Ava feat. mangozjebek

*no bo wiecie seks jest jak narkotyk, można nieźle odpłynąć, a Natalija chodzi naćpana 24/7. Co z tego że jest dziewicą :D i tu się mylisz, moja droga.

1 komentarz:

  1. xD Miło cię poznać
    Nie mogę się doczekać rozdziału z Twojej strony ^-^
    Ja tymczasem zapraszam do siebie:
    http://bezdusznicy.blogspot.com/
    http://ucieczkamajedynanadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń